Obiekt ma pięć przęseł ze sprężonego betonu, najdłuższe mierzy 33 metry. Jest długi na 132,3 metra i szeroki na nieco ponad 13 metrów. Powstawał metodą tzw. nasuwu podłużnego, co oznacza, że poszczególne elementy wiaduktu były stopniowo nasuwane na siebie. Wykonawca przebudował również około kilometrowy odcinek samej drogi wojewódzkiej 715. W ramach zadania przebudowano skrzyżowania z ulicami Łódzką i Przejazd, powstały też chodniki, kanalizacja deszczowa i oświetlenie.
Wartość inwestycji to 28 mln zł.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?